Vihdin Kriisikeskukseen yhteyttä saa puhelimitse ja verkon kautta

NYT YHTEYTTÄ SAA PUHELIMITSE JA VERKON KAUTTA

Vihdin Kriisikeskuksen ja Lohjan vastaanoton asiakkaat palvellaan puhelimitse ja verkon kautta jonkin aikaa. MIELI ry ja koko kriisikeskusverkosto on saanut Praecom Oy:lta ja Ciscolta käyttöönsä etävastaanottoon soveltuvan Webex-järjestelmän. Järjestelmä mahdollistaa yksiköissä poikkeustilanteessakin keskeisen asiakastyömuodon tarjoamisen verkkokanavan kautta. Jos haluat asioida etäyhteyden kautta, voit kertoa siitä kriisikeskuksen toimijoille, kun soitat meille.

 

Kehon ja mielen rentoutumisharjoituksia:

https://www.oivamieli.fi

tukinet.net:

https://tukinet.net/teemat/mita-sinulle-kuuluu-nyt/ryhmachatit/

https://tukinet.net/teemat/toivoa-iloa-ja-voimaa-vanhemmuuteen/ryhmachatit/

 

Yhteys- ja lisätiedot:

Leena Tiitto

Vihdin Mielenterveysseura ry / Vihdin Kriisikeskus

leena.tiitto(at)vihdinmielenterveysseura.fi

p. +358504042358

www.mielenterveysseurat.fi/vihti